Årsmöte och val av styrelse för 2020

Då återgången till en mer ”vanlig vardag” med möjlighet till mer fysiska möten med er medlemmar verkar dröja, har styrelsen bestämt att vi behöver komma vidare med det vi ändå kan arbeta med i vår fantastiska förening.

Så onsdagen den 24 juni kl 18.00 inbjuds du som medlem att delta i vårt årsmöte. Mötet sker i form av ett telefonmöte. Detta för att så många som möjligt ska kunna delta. Detta ersätter inte vår tänkta medlemsdag för att fira att vi har vårt 20-års jubileum, men tills vidare är denna dag uppskjuten till i höst.

Hur gör jag för att kunna vara med på mötet? Maila oss info@jaktspanielklubben.se med ditt namn och kontaktuppgifter/ samt din din mailadress du vill kontaktas på, så får du årsmöteshandlingarna och telefonnummer/inlogg till mötet.

För att få delta i Årsmötet 2020 måste du ha löst medlemskap för i år. Det gäller även för att få vara med i JSK Facebook-grupp.

Du löser enkelt medlemskap, här i vår webbutik!

Medlemsåret i vår förening är från 1 januari till 31 december och detta innebär att det alltid behöver förnyas från den 1 januari om du vill kunna ta del av kurser, prov och förmåner under hela året.

Väl mött den 24:e juni, klockan 18.00!

Richard Stenmark