Årsmöte!

Så har vi äntligen fått till att ha vårt årsmöte i form av det telefonmöte som vi kallade till för nästan en månad sedan. Personligen vill jag tacka för det förnyade förtroendet att få fortsätta som ordförande ett år till. Det ska bli så roligt och stimulerande 🙂 Jag ser fram emot vårt jubileumsår och en spännande höst. Sett både till verksamhet och resultat, så har vi tack vara er allas engagemang och arbete, haft ett fantastiskt bra år.
I år tackar vi Eva Maunsbach för hennes fina arbete med oss övriga i styrelsen och hälsar Sophie Slettengren och Sten Johnsson, välkomna till styrelsen!
Styrelsen består idag av Ordförande Richard Stenmark, vice ordförande Mikael Malmgren, kassör Rebecka Jägryd, och ledamöterna Martin Ingemarsson och Sophie Slettengren. Suppleanter är Roland Persson och Sten Johnsson.
Sophie är vår eminenta redaktör för vår fina klubbtidning och som nu även kliver in i styrelsen. Sten har i bakgrunden varit och är en av våra klippor när det kommer till att få praktiska saker att fungera samt att hitta finfina sponsorer!
Har du förslag på aktiviteter du saknar eller känner att du vill hjälpa till i våra olika utskott? Tveka inte att höra av dig! info@jaktspanielklubben.se
Allt gott!
Richard Stenmark, ordförande